1. KVALİFİKASİYALAR ÇƏRÇİVƏSİNİN MİLLİ SƏVİYYƏDƏ KOORDİNASİYASI |
||||
1.1. Milli Kvalifikasiyalar Çərçivəsi təsdiqlənib |
|
Təhsil Strategiyasının İcra olunması üzrə Fəaliyyət Planında nəzərdə tutulduğu kimi (bənd 3.3.3.) |
2016-cı ilin yazı |
Nazirlər Kabineti |
1.2. İcraçı orqanların vəzifələri aydın şəkildə müəyyənləşdirilib və zəruri olduqda, yeni vəzifələr təyin edilir |
Xüsusilə, aşağıdakı vəzifələr: · Standartların hazırlanması Peşə standartları, təhsil standartları, kvalifikasiya standartları və kurikulumları kim müəyyənləşdirəcək? · Keyfiyyət təminatı Ayrı-ayrı keyfiyyət təminatı proseslərinə aşağıdakılar daxildir: standart və kurikulumların müvafiqliyinin və təlim nəticələrinə əsaslandığının yoxlanılması, yekun qiymətləndirmə və sertifikatların verilməsinin keyfiyyətinin təminatı və təlim, qiymətləndirmə və dövlət sənədlərinin (diplomlar, sertifikatlar) təltifini həyata keçirən institutların keyfiyyətinin təminatı |
|
aprel-iyun 2016-cı il |
Təhsil Nazirliyi (TN) və Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (ƏƏSMN) KÇ-nin icra olunması üzrə müştərək İşçi Qrupu (İQ) yaratmaları təklif edilir. İQ-ə nazir müavinin sədrlik edəcəyi nəzərdə tutulur.
|
1.3. AzKÇ-nin hüquqi nəticələri müvafiq qanunlarla tənzimlənib |
Mövcud qanunvericiliyi təhlil etmək və tövsiyələr müəyyənləşdirmək, eləcə də beynəlxalq layihələrin tövsiyələrini inteqrasiya etmək təklif olunur. Təhsil qanunvericiliyindən əlavə, məşğulluq haqqında qanunvericiliyi və əmək məcəlləsini nəzərə almaq zəruridir. |
|
iyun-oktyabr 2016-cı il |
Təhsil Nazirliyi
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi (ƏƏSMN) |
1.4. Təhsil sisteminin müxtəlif sektorlarında islahatlar (təlim nəticələrinin təsviri, qiymətləndirmə və KT praktikaları üzrə vahid prinsiplər) AzKÇ vasitəsilə koordinasiya edilir |
Koordinasiya mexanizmlərinin (ayrı-ayrı institutların maraqlı tərəflərinin daxil olduğu koordinasiya komitəsi(ləri)) yaradılması və texniki dəstəyin verilməsi · Ayrı-ayrı qruplar qərarvermə və texniki məsələlərlə məşğul ola bilər · Təhsilin İnkişafı üzrə Strategiyanın icra olunması ilə bağlı əlaqələri aydınlaşdırmaq |
|
sentyabr 2016-cı il
2017-2022 |
Koordinasya qrupu yaradılıb
Texniki icra qrupu(ları) daha sonra yaradılacaq |
1.5. AzKÇ-nin icra olunması, o cümlədən bütün əsas maraqlı tərəflər üzrə koordinasiya qurumu var |
1.4-ə baxın |
|
2016 |
TN |
1.6. AzKÇ-nin icra olunması üçün tələb olunan peşəkar potensial üzrə ehtiyacların təhlili aparılıb |
İcra olunma planında əks olunan fəaliyyətlər əsasında işlər müəyyənləşdiriləcək (o cümlədən ayrı-ayrı iqtisadi sektorlar, standart və kurikulumların sayı və təhsilverənlərin sayı) və mövcud potensialla müqayisə ediləcək |
Aİ proqramından ekspert dəstəyinin verilməsi nəzərdə tutulub
|
dekabr 2016-cı il-mart 2017-ci il
hər il yenilənir |
Koordinasiya qrupları və TN |
1.7. Ömür boyu təhsil və informal təhsilin təşkili və bu yolla tədris almış şəxslərin bilik və bacarıqlarının qiymətləndirilməsi üçün normativ-hüquqi bazanın yaradılması üzrə təkliflərin hazırlanması (Təhsilin İnkişafı üzrə Milli Strategiyanın 3.3.5-ci bəndi) |
Avropa təcrübəsinə və Azərbaycanda keçirilən pilot layihələrə əsaslanaraq qeyri-formal və informal təhsilin tanınması üzrə tədris/proqram sənədləri əsasında qanunvericiliyin hazırlanması təklif edilir |
|
2016-2017 |
|
1.8. AzKÇ vaxtaşırı nəzərdən keçirilir |
İlkin nəzərdən keçirmə Davam olaraq tövsiyələr və əmrə mümkün dəyişikliklər edilə bilər |
Əlavə donor dəstəyinə ehtiyac varmı? |
2020 |
|
2. BACARIQ EHTİYACLARI ÜZRƏ GÖZLƏNTİLƏRİN TƏKMİLLƏŞDİRİLMƏSİ |
||||
2.1. Bacarıq gözləntiləri üzrə sistem müxtəlif institutların istifadəsi üçün yaradılıb, o cümlədən bacarıq gözləntiləri üzrə metodologiya və ştat vahidlərinin planlaşdırılması tətbiq olunur |
Bəzi tədqiqatlar mövcudUr; Əlavə metodiki dəstək tələb olunur. Bacarıq gözləntiləri üzrə işçi qrup mövcuddur və Avropa Təlim Fondu (ATF) tərəfindən dəstəklənir. |
Əlavə donor dəstəyinə ehtiyac varmı? |
|
ƏƏSMN |
2.2. Məşğulluq üzrə Təsnifat Sistemi yenilənib, peşələrin reyestri onlayn mövcuddur. |
Məşğulluq üzrə Milli Təsnifat Sistemi İSCO 2008 təsnifatına uyğunlaşdırılıb və müqavilələrin qeydiyyat sistemində tətbiq edilir, lakin tətbiqlə yanaşı müntəzəm olaraq yenilənməlidir. Peşə standartları və müvafiq olduqda kvalifikasiyaları əlaqələndirmək? |
|
2016-2022 |
ƏƏSMN |
2.3. Yeni profillərin yaradılması üzrə prioritetlər müntəzəm olaraq müəyyənləşdirilir |
|
|
2016-2022 |
ƏƏSMN |
2.4. Peşə standartları nəzərdən keçirilir və genişləndirilir |
Əlavə donor dəstəyinə ehtiyac varmı? Hal-hazırda, 275 standart təsdiqlənib və 75 təsdiq gözləyir. Gələcəkdə nə qədər standarta ehtiyac var? Onları təkmilləşdirmək üçün sistematik yenilənmə və rəy toplama prosesini necə təmin edə bilərik? Peşə Standartlarının inkişafı üzrə mövcud resurslar gücləndirilməlidirmi? |
|
davam edir |
ƏƏSMN (TN və sosial tərəfdaşların yardımı ilə) |
2.5. Peşə standartları maraqlı tərəflərlə birgə təsdiqlənir |
Bunun üçün prosedurlar mövcuddur, standartlar sahə nazirlikləri və aparıcı müəssisələr tərəfindən təsdiqlənir. Onlar dəyişdirilməlidirmi? |
|
davam edir |
ƏƏSMN |
2.6. Peşə standartları rəsmi olaraq təsdiqlənir |
Qəbul edilmiş standartlar ƏƏSMN tərəfindən təsdiqlənir və dərc edilir |
|
davam edir |
ƏƏSMN |
2.7. Peşə standartlarının dövlət məlumat bazası mövcuddur |
|
Əlavə donor dəstəyinə ehtiyac varmı? |
|
ƏƏSMN |
2.8. Digər mümkün fəaliyyətlər |
|
|
|
|
3. TƏHSİL STANDARTLARI VƏ KURİKULUMLARIN TƏLİM NƏTİCƏLƏRİ ƏSASINDA VƏ AZKÇ-ə UYĞUN OLARAQ YENİLƏNMƏSİ VƏ İNKİŞAF ETDİRİLMƏSİ |
||||
3.1. Kvalifikasiyalar (Təhsil standartları və ya Kvalifikasiya standartları) hazırlanıb və ya nəzərdən keçirilib |
8-ci səviyyə üçün fəlsəfə doktoru və elmlər doktoru standartları hazırlamaq Nazirlər Kabinetinin “Doktorantura ali təhsil səviyyəsi üzrə ixtisasların Təsnifatı” haqqında 2012-ci il 15 mart tarixli, 65 nömrəli qərarı (25 mart 2012-ci il) 399 ixtisası əhatə edir. 399 standarta ehtiyacımız olacaq? Tədris edilən Doktorantura dərəcələri üçün plan varmı? |
|
2017-2018 |
Ali Attestasiya Komissiyası
TN
Universitetlər
Elmlər Akademiyası |
6 və 7-ci səviyyələr üçün: Bütün standartlar AzKÇ ilə uyğunlaşdırılmalıdır (təlim nəticələri, səviyyələr, Avropa Kredit Transferi və Toplanması Sistemi (AKTTS)). Bakalavriat üzrə 154 və Magistratura üzrə 156 dövlət təhsil standartı yenidən işlənilməlidir. Ali səviyyələr üzrə 36 peşə standartı mövcuddur. AT üzrə standartların müəyyənləşdirilməsində iş dünyasının mümkün iştirakı dəqiqləşdirilməlidir. |
Aİ və/və ya Avropa Şurasından ekspert dəstəyi zəruri ola bilər
|
2017 |
TN
Universitetlər
|
|
5-ci səviyyə üçün Orta ixtisas təhsili üzrə təsnifata 156 ixtisas daxildir. Nazirlər Kabinetinin 2013-cü il dekabr tarixli, 354 nömrəli qərarından sonra, orta ixtisas təhsili üzrə 115 dövlət təhsil standartı nəzərdən keçirilib, lakin hələ də AzKÇ-ə uyğunlaşdırılmayıb. ATF-nin kvalifikasiya standartları üzrə apardığı tədqiqatda əks olunmuş konkret tövsiyələr mövcuddur. İş dünyası nümayəndələrindən daha çox töhfəyə ehtiyac varmı? Orta ixtisas təhslində islahatlar standartlara necə təsir edəcək. |
|
2017-2018 |
TN
Təhsil Problemləri İnstitutu Universitetlər Kolleclər
İş dünyasının nümayəndələri
|
|
3-4-cü səviyyələr üçün 56 kurikulum yenilənib, lakin digər proqramlar yenilənməyib. 9 istiqamətdə 216 ixtisas qrupundan 131 proqram tədris olunur. Həqiqətdə, nə qədər tələb olur? İxtisasları səviyyələr üzrə təsnif etmək mümkündürmü? Maraqlı tərəflər arasında iş bölgüsünü dəqiqləşdirə bilərikmi? |
Aİ proqramından dəstək veriləcək.
|
2016-2018 |
TN Texniki Peşə Təhsili və Təlimi Agentliyi Təhsil Problemləri İnstitutu ƏƏSMN
İş dünyasının nümayəndələri
|
|
1-2 və 4-cü səviyyə üçün Ümumi Təhsil İbtidai təhsil, orta təhsil və tam orta təhsil üzrə, o cümlədən təlim nəticələri üzrə əsas göstəricilərin də daxil olduğu dövlət standarlarının vahid toplusu mövcuddur. Ümumi təhsilin müxtəlif səviyyələri üçün ayrı-ayrı standartların müəyyənləşdirilməsi, mövcud boşluqların aradan qaldırılması məqsədilə orta təhsilin 12 ilədək artırılması üçün qiymətləndirməyə ehtiyac varmı (Bununla bağlı, kvalifikasiya standartları üzrə ATF tədqiqatına baxın)? |
|
2016-2017 |
Təhsil Nazirliyi
Təhsil Problemləri İnstitutu
|
|
YAŞLILARIN TƏHSİLİ
|
||||
Müxtəlif müəllim qrupları üzrə kvalifikasiyaların TN və Avropanın qabaqcıl praktikaları əsasında hazırlanmış müvafiq peşə standartları ilə uyğunlaşdırılması |
Donor dəstəyinə ehtiyac varmı? |
2018-2020 |
Təhsil Nazirliyi
|
|
Yaşlıların təhsili üçün keyfiyyət təminatı və sertifikatlaşdırma üzrə mövcud lisenziyalaşdırma prosesi daha da inkişaf etdirilməli və AzKÇ ilə uyğunlaşdırılmalıdır. Hansı standartlardan istifadə edilməlidir? Yaşlıların təhsilinin keyfiyyəti necə təmin edilməli və sertifikatlaşdırma necə aparılmalıdır? |
|
2016-2022 |
TN Texniki Peşə Təhsili və Təlimi Agentliyi Təhsil Problemləri İnstitutu ƏƏSMN İqtisadiyyat və Sənayə Nazirliyi
Digərləri |
|
3.2. Kvalifikasiyalar rəsmi olaraq təsdiqlənib |
Bütün Dövlət Təhsil Standartları Nazirlər Kabineti tərəfindən təsdiqlənir Peşə və kvalifikasiya standartları ƏƏSMN tərəfindən təsdiqlənir Ali təhsil üzrə dövlət standartı sahə meyarları və ya qiymətləndirmə tələblərini nəzərə alırmı? MKÇ reyestri yaradıldıqdan sonra, proqramların və ixtisaslaşmaların təsnifatlarına ehtiyac qalacaqmı? |
|
2016-2022 |
Nazirlər Kabineti
|
3.3. Kvalifikasiyaların Reyestrə daxil edilməsi üçün aydın meyar və prosedur hazırlanıb |
Dövlət təhsil standartlarının AzKÇ reyestrinə daxil edilməsi üçün minimum meyarları müəyyən edə bilərikmi? |
|
2016-2018 |
Nazirlər Kabineti TN Maraqlı tərəflərin koordinasiya qrupları |
4. KEYFIYYƏT TƏMİNATI PROSESLƏRİNİN GÜCLƏNDİRİLMƏSİ |
||||
4.1. Milli Reyestrlə yanaşı aşağıda qeyd olunanlar yaradılıb · Dövlət sənədlərini (kvalifikasiya/adətən diplom) təltif edən akkreditasiya olunmuş institutlar; · Akkreditasiya olunmuş tədris proqramları; · Təltif olunan kvalifikasiyalar (diplomlar, sertifikatlar və dövlət tərəfindən tanınan digər sənədllər). |
Təlimat və məlumat bazasının hazırlanması |
Təhsil Proqramı vasitəsilə Aİ dəstəyi |
2016-2019 |
TN
|
4.2. Təhsilverənlər/attestasiya qurumlari üzrə akkreditasiya sistemi tətbiq edilir |
Təhsilin İnkişafı üzrə Milli Strategiyaya əsasən, keyfiyyət əsas strateji prioritetdir. Bunun üçün kifayət qədər potensial varmı? Bu yanaşmanın təkmilləşdirilməsi üçün Avropa təcrübəsindən necə yararlanmaq olar?
|
Ali təhsil sisteminin Avropa ali təhsil məkanının tələblərinə daha da uyğunlaşdırılması üzrə Aİ Tvinninq layihəsi
|
2016-2019 |
TN
|
4.3. Təhsilverənlər yeni kvalifikasiya təltif etmək üçün müraciət edə bilərlər |
Dövlət təhsil proqramları, akkreditasiya edilmiş proqramlar və təhsilverənlər arasında olan əlaqələr dəqiqləşdirilməlidir. |
Ali təhsil sisteminin Avropa ali təhsil məkanının tələblərinə daha da uyğunlaşdırılması üzrə Aİ Tvinninq layihəsi?
|
2017-2018 |
TN
|
4.4. Təhsilverənlər yeni proqramlar hazırlamaq və təklif etmək üçün müraciət edə bilərlər |
Yuxarıda qeyd edildiyi kimi; Bu vəzifə üçün yeni təlimat, prosedur, İT alətləri və texniki dəstəyə ehtiyac var |
|
2018-2020 |
TN
|
4.5. Yeni proqramların tədrisi üçün təhsilverənlər akkreditasiya olunur/lisenziya alır |
|
|
2016-2019 |
TN
|
4.6. Təhsilverənlər üçün daxili KT prosedurlarının yaradılması üzrə təlimatlar mövcuddur. Təlimatlar Avropa Standartları və Təlimatları (ESG) və Peşə Təhsili və Təlimi üzrə Avropa Keyfiyyətin Təmin olunması Çərçivəsi (PTTAKTÇ, eng: EQAVET) ilə əlaqəlidir |
Belə təlimatlar bir çox ölkələrdə mövcuddur və onları təhlil edərək, tətbiq üçün qəbul etmək mümkündür. ENQA, EQAR-da (Ali Təhsildə Keyfiyyətin Təmin olunması üzrə Avropa Assosiasiyası, Ali Təhsildə Keyfiyyətin Təmin olunması üzrə Avropa Reyestri) qeydiyyatdan keçmiş agentliklər üzrə və EQAVET-in veb səhifəsində bu barədə məlumatlar mövcuddur. Keçən il Cedefop Peşə təhsili və təlimi verənlər üçün daxili keyfiyyətin idarəedilməsi və keyfiyyət mədəniyyətinin dəstəklənməsi adlı Məlumat Kitabçası nəşr edib http://www.cedefop.europa.eu/en/publications-and-resources/publications/3068 |
2014-cü il Təhsil Fəaliyyət Planı üzrə Aİ proqramı
|
2017-2020 |
TN
Texniki Peşə Təhsili və Təlimi Agentliyi
Universitetlər
Peşə təhsili və təlimi verənlər |
4.7. Təhsilverənlər qazanılan təlim nəticələrini müxtəlif keyfiyyət təminatı təşkilatlarının nəzarəti altında qiymətləndirir (summativ qiymətləndirmə)? |
Kvalifikasiyalara etimadın artırılması üçün qiymətləndirmə olduqca vacibdir. Qiymətləndirmə prosesinin obyektiv aparıldığını təmin etmək məqsədilə qiymətləndirmə və daxili yoxlayıcılar üçün xüsusi təlimatların olması və qiymətləndiricilər üçün təlim arzuolunandır. Summativ qiymətləndirmə üzrə qiymətləndirmə materialları təhsilverən tərəfindən hazırlandıqda, qiymətləndirmənin etibarlılığı və düzgünlüyü necə təmin ediləcək? Qiymətləndirmə meyarları və metodologiyası necə yoxlanılacaq? |
2014-cü il Təhsil Fəaliyyət Planı üzrə Aİ proqramı?
|
2019-2022
Qiymətləndirmə yalnız proqramlar tamamlandıqdan sonra aparılır
|
Akkreditasiya olunmuş təhsilverənlər TN (Kollec və Ali Təhsilin qiymətləndirilməsinin xarici keyfiyyət təminatı) Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyası (ümumi təhsil) və tam orta təhsil almış (peşə liseyi) Texniki Peşə Təhsili və Təlimi məzunları Ali Attestasiya Komissiyası (fəlsəfə doktoru və elmlər doktoru) Texniki Peşə Təhsili və Təlimi Agentliyi Eləcə də Təhsil Problemləri İnsitutu (sınaqların hazırlanması)
|
4.8. Qiymətləndirmə nəticələri keyfiyyət təminatı təşkilatı tərəfindən təsdiqlənir və sertifikatlar verilir. |
Daxili və xarici təsdiqləmə və sertifikatların verilməsi üzrə təlimatlar. Hər hansı bir şəxsin qazanmadığı təhsil üzrə dövlət sənədini almamasını necə təmin edə bilərik? |
2014-cü il Təhsil Fəaliyyət Planı üzrə Aİ proqramı
|
2018-2019 |
TN
|
4.9. TN və ya hökümətin təhkim etdiyi hər hansı bir təşkilat Sıviyyə 1-7 üzrə bütün kvalifikasiyalar, o cümlədən ali təhsil (S 5-7) üzrə yekun qiymətləndirmə və sertifikatlaşdırma proseslərinin xarici təsdiqlənməsini həyata keçirir. |
Avropa Standartları və Təlimatları necə tətbiq ediləcək? |
Nazirlər Kabineti tərəfindən yeni qaydaların qəbulu mümkündürmü?
Ali təhsil sisteminin Avropa ali təhsil məkanının tələblərinə daha da uyğunlaşdırılması üzrə Aİ Tvinninq layihəsi
|
|
TN Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyası Ali Attestasiya Komitəsi Texniki Peşə Təhsili və Təlimi Agentliyi
|
4.10. Ali Attestasiya Komissiyası fəlsəfə doktoru və elmlər doktoru dərəcələrinin xarici qiymətləndirmə və sertifikatlaşdırılmasını həyata keçirir |
Doktorantura üzrə Avropa yanaşmasında mövcüd cari təlimat və prosedurların uyğunlaşdırılması, məs., http://www.ehea.info/Uploads/Seminars/050203-05_Monteil_speech.pdf http://www.ehea.info/article-details.aspx?ArticleId=144
|
|
2017-2019 |
Nazirlər Kabineti
Ali Attestasiya Komissiyası TN Elmlər Akademiyası Universitetlər |
4.11. Maraqlı tərəf və məzunlardan sistematik olaraq rəy toplanır |
Islahatların gedişatını monitorinq üçün tədqiqat planının hazırlanması |
Hökümətdən maliyyə təxsisatı tələb olunur |
2016 2018 2020 2022 |
TN Təhsil Problemləri İnstitutu Statistika Komitəsi Digərləri |
5. İCRA OLUNMANIN DƏSTƏKLƏNMƏSİ |
||||
5.1 Akkreditasiya olunmuş təhsilverənlər tərəfindən yeni proqramlar tədris olunur |
(Təsir gücü yaratmaq üçün önəmlidir, lakin AzKÇ-nin birbaşa əhatə dairəsində deyil) |
Təhsilin İnkişafı üzrə Strategiya Təhsil üzrə Aİ Dəstək Proqramı
|
|
|
6. KVALİFİKASİLAR, PROQRAMLAR, KARYERA, ÖMÜR BOYU TƏHSİL VƏ TANINMA İMKANLARI BARƏDƏ MƏLUMATLANDIRMA TƏKMİLLƏŞDİRİLİB |
||||
6.1. Yeni kvalifikasiyalar və tədris proqramları barədə məlumat maraqlı tərəflərə çatdırılıb |
AzKÇ veb səhifəsi və digər təşkilatlar üzrə məlumat bazaları Məlumat, İstiqamətləndirmə və Yönləndirmə xidmətləri
|
Hökümətdən maliyyə dəstəyi
2014-cü il Təhsil Fəaliyyət Planı üzrə Aİ proqramı
|
2018-2020 |
TN ƏƏSMN Dövlət Məşğulluq Xidməti Regional Universal Mərkəzlər (Təhsilin İnkişafı üzrə Milli Strategiyaya baxın 4.3) |
6.2. Məlumat təminatı və ömür boyu təhsilin, karyera inkişafının, AzKÇ və qeyri-formal və informal təhsilin təşviqi üçün kifayət qədər müxtəlif kommunikasiya alətləri mövcuddur |
Karyera məsləhətçilərinin təlimləndirilməsi Regional universal mərkəzlərin, Dövlət Məşğulluq Xidmətinin, məktəb və universitetlərin, QHT-lərin, şirkət və təşkilatlarda İnsan resursları işçilərinin şəbəkəsinin məsləhətçiləri üçün xəbərlər bülleteni
|
|
2018-2022 |
TN ƏƏSMN Dövlət Məşğulluq Xidməti Regional Universal Mərkəzlər Universitetlər Məktəblər QHT-lər İnsan Resursları işçilərinin şəbəkəsi |
6.3. Tələbə və Tədqiqatçılar arasında AzKÇ və Avropa Kvalifikasiyalar Çərçivəsi barədə məlumatlılıq artırılır (Mobillik üzrə Tərəfdaşlığa baxın) |
Kütləvi mətbuat və sosial mətbuat vasitəsilə məlumatlar yayılır. Azərbaycan və İngilis dilində AzKÇ və EQF broşurları həm nəşr, həm də yerli veb səhifələrdə elektron formada mövcuddur. AzKÇ və EQF arasında əlaqə izah edilib Mobillik üzrə Tərəfdaşlığa dair seminarın keçirilməsi mümkündür |
Mobillik üzrə Tərəfdaşlığın həyata keçirilməsinə Aİ-nin mümkün dəstəyi
|
2016-2018 |
TN
|
6.4. Kvalifikasiyaların əldə olunması üçün alternativ yollar üzrə, o cümlədən rəsmi sistemlər çərçivəsində alternativ yollar üzrə və qeyri-formal və informal təhsilin təsdiqlənməsi üzrə məlumat mövcuddur |
Karyera məsləhəti şəbəkələri ilə əlaqəli xüsusi broşur və məlumat vahidləri yuxarıda qeyd olunub Texniki Peşə Təhsili və Təlimi Agentliyində qeyri-formal və informal təhsilin tanınmasının həyata keçirilməsi üzrə mərkəzi koordinasiya vahidinin yaradılması mümkündür Təsdiqləmə imkanları və ya karyera sahəsində istiqamətləndirici veb səhifə ilə əlaqə Istiqamətləndirici işçilərin/məsləhətçilərin təlimi və məlumatlılıqlarının artırılması
|
|
2017-2019 |
Texniki Peşə Təhsili və Təlimi Agentliyi Maraqlı tərəflərin koordinasiya qrupları TN ƏƏSMN Dövlət Məşğulluq Xidməti Təhsilverənlər
|
|
|
|
|
|
7. TƏKMİLLƏŞDİRİLMİŞ (BEYNƏLXALQ) TANINMA PROSEDURLARI TƏTBİQ EDİLİR |
||||
7.1. AzKÇ Avropa Ali Təhsil Məkanının Kvalifikasiyalar Çərçivəsi və EQF-ə uyğunlaşdırılıb |
Avropa Ali Təhsil Məkanının Kvalifikasiyalar Çərçivəsinə uyğun özünü sertifikatlaşdırma üçün boşluqların təhlili şəklində özünü sertifikatlaşdırma məşğələsi həyata keçirmək; boşluqların aradan qaldırılması və tövsiyələrin verilməsi üçün və boşluqların tədricən aradan qaldırılması üçün fəaliyyət planı hazırlamaq EQF-ə uyğunlaşdırmaq/əlaqələndirmək üçün prosedurların dəqiqləşdirilməsinə ehtiyac var
|
Donor dəstəyi arzuolunandır
Avropa Təlim Fondu və Avropa Şurası tövsiyə verməyə hazırdırlar |
2016-2020 Nəzərə alın ki, özünü sertifikatlaşdırma üçün tarix 2020-ci il təyin edilib və bu səbəbdən, məsələ təcili xarakter daşıyır
|
Maraqlı tərəflərin koordinasiya qrupları Icra olunma üzrə dəstək Erasmus+ Ofis TN
|
7.2. Özünü sertifikatlaşdırma hesabatı tamamlanıb |
Özünü sertifikatlaşdırma hesabatının layihəsi tamamlanıb Beynəlxalq ekspertlərin cəlb edilməsi Avropa Şurası və Bolonya Katibliyi və Bolonya prosesinin icrası üzrə işçi qrupla əməkdaşlıq |
Avropa Şurası |
2019-2020 |
TN
|
7.3. EQF ilə əlaqələndirmə və ya uyğunlaşdırma üzrə hesabat hazırlanıb |
İlk növbədə, prosedurlar dəqiqləşdirilməlidir (EQF Tövsiyəsi 2016-2017-ci illərdə təshih ediləcək), daha sonra fəal addımlar atmaq olar |
Mobillik üzrə Tərəfdaşlıq çərçivəsində dəstəyin verilməsi mümkündür
|
2020-2022 |
|
7.4. AzKÇ kvalifikasiyaların tanınması prosdurlarını dəstəkləmək üçün alət kimi istifadə olunur |
Azərbaycanda ENIC NARIC barədə indiki məlumatları genişləndirmək https://www.nostrifikasiya.edu.az/frontend/ Tanınma üzrə fəaliyyətlərin əhatəsini genişləndirmək AzKÇ-i təşviq etmək Lissabon Konvensiyasına olan Əlavəni: “Xarici kvalifikasiyaların tanınmasında kvalifikasiya çərçivələrinin istifadəsi üzrə Tövsiyə” tətbiq etmək |
|
2017-2022 |
ENIC-NARIC (Avropa Regionu üzrə İnformasiya Mərkəzləri Şəbəkəsi/Təhsil Sənədlərinin Tanınması üzrə İnformasiya Mərkəzləri Şəbəkəsi) üzrə əlaqələndirici şəxs
TN Universitetlər |
Azərbaycan Ali Təhsilində Keyfiyyət Təminatı üzrə Standartlar və Təlimatlar
- Pilot Qiymətləndirmələr üzrə Təlimat Kitabçası
Mündəricat
1 Qiymətləndirmənin ümumi konsepsiyası və məqsədləri 3
2 Qiymətləndirmənin predmeti və nəticəsi 5
2.1 Qiymətləndirmə sahələri və meyarları 5
3.1 Beynəlxalq qiymətləndirmə qrupu 10
3.1.1 Qiymətləndirmə qrupunun tərkibi və fəaliyyət prinsipləri 10
3.1.2 Qiymətləndirmə qrupunun vəzifələri 12
3.2 Özünütəhlil və qiymətləndirmə üçün zəruri olan digər materiallar. 12
3.2.1 Özünütəhlil hesabatı üzrə təlimatlar. 13
3.2.3 Materialların təqdim edilməsi 13
3.4 Qiymətləndirmə qrupunun hesabatı 14
Azərbaycan Bolonya prosesinə 2005-ci ildə qoşulub. Məqsədi Avropa Ali Təhsil Məkanının yaradılması olan Bolonya prosesinin əsas elementlərindən biri keyfiyyət təminatı sahəsində beynəlxalq əməkdaşlıqdır. Bu istiqamətdə əsas alət Avropa Ali Təhsil Məkanında Keyfiyyət Təminatı üzrə Standartlar və Təlimatlardır[1] (eləcə də ESG kimi tanınır). ESG-nin təshih edilmiş variantı Avropa Ali Təhsil Məkanının (AATM) ali təhsil sahəsi üzrə məsul nazirləri tərəfindən 2015-ci ilin may ayında təsdiqlənib. Sənədin təshih edilməsinə bütün iştirakçı tərəflər cəlb olunub. Beləliklə, bütün iştirakçı təşkilatlar və nazirliklər arasında Avropa Ali Təhsil Məkanında keyfiyyət təminatının hansı yollarla təkmilləşdirilə biləcəyi ilə bağlı fikir birliyi təmin edilib və bu, yuxarıda qeyd olunan sənədin həyata keçirilməsi üçün güclü zəmin yaradır.
Ali təhsil sisteminin Avropa Ali Təhsil Məkanının tələblərinə daha da uyğunlaşdırılması məqsədilə Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyinə dəstək göstərilməsi üzrə Tvinninq layihəsi (Az-ad-EHEA) Keyfiyyət Təminatı üzrə yeni Standart və Təlimatların Azərbaycan ali təhsilində tətbiqi üçün imkanlar yaradır. Tvinninq Aİ-yə üzv dövlətlərin və benefisiar və ya tərəfdaş ölkələrin dövlət qurumları arasında institusional əməkdaşlığı nəzərdə tutan bir Avropa İttifaqı alətidir. Azərbaycanda bu layihəni həyata keçirən və Aİ üzvü olan ölkələr isə Finlandiya və Estoniyadır.
Tvinninq layihələri həmkarlarla bərabərsəviyyəli əməkdaşlıq şəraitində konkret icbari nəticələrin əldə olunması məqsədilə Avropa İttifaqına üzv ölkələr və benefisiar ölkələrin dövlət qurumlarının peşəkar təcrübəsini bir araya gətirir. Azərbaycan ali təhsilində Keyfiyyət Təminatı üzrə Standartlar və Təlimatların (AzST) hazırlanması ilə bağlı bu layihə tərəfindən müəyyən edilmiş müvafiq icbari nəticə həmin standartların layihəsinin Avropa Standartları və Təlimatlarına uyğun olaraq hazırlanması və üç ali təhsil müəssisəsində sınaqdan keçirilməsindən ibarətdir.
ESG-nin əsas məqsədi ali təhsildə təlim və tədris, təlim mühiti ilə bağlı keyfiyyətin, eləcə də tədqiqat və innovasiyalarla müvafiq əlaqənin təmin edilməsindən ibarətdir. Bundan əlavə, müəssisələr tədqiqat və idarəçilik kimi digər sahələrdə keyfiyyətin təmin edilməsi və təkmilləşdirilməsi üzrə müvafiq siyasət və proseslərə malik olmalıdırlar. Bütün keyfiyyət təminatı fəaliyyətlərinin əsasında ali təhsil müəssisəsinin ictimaiyyət qarşısında hesabatlılığının formalaşdırılması və müəssisələrin inkişafının stimullaşdırılması kimi iki əsas məqsəd durur. Bu iki məqsəd birlikdə ali təhsil müəssisəsinin fəaliyyətinə etimad yaradan faktorlar hesab olunur. Müvəffəqiyyətlə həyata keçirilmiş keyfiyyət təminatı sistemi ali təhsil müəssisəsinin həyata keçirdiyi fəaliyyətin nə dərəcədə keyfiyyətli olması ilə bağlı ali təhsil müəssisəsinin özünün və ictimaiyyətin məlumatlandırılması (hesabatlılıq), eləcə də müəssisənin bu sahədəki fəaliyyətinin necə təkmilləşdirilə biləcəyi ilə bağlı məsləhət və tövsiyələrin (inkişafın stimullaşdırılması) verilməsi deməkdir. Beləliklə, keyfiyyət təminatı və keyfiyyətin stimullaşdırılması kimi proseslər qarşılıqlı surətdə əlaqəlidirlər. Bu iki proses tələbələr, akademik heyət və müəssisənin rəhbərliyini əhatə edən keyfiyyət mədəniyyətinin inkişaf etdirilməsinə yardım edə bilər.
ESG müxtəlif müəssisələr, agentliklər və ölkələr tərəfindən fərqli şəkildə tətbiq edilə və həyata keçirilə bilər. AATM siyasi sistemlərin, ali təhsil sistemlərinin, sosial-mədəni və təhsil ənənələrinin, dillərin, istəklərin və gözləntilərin müxtəlifliyi ilə xarakterizə olunur. Azərbaycanda ESG anlayışını formalaşdırmaq məqsədilə AATM Tvinninq layihəsi və Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi tərəfindən konkret təkliflər üzərində işlənilməsi məqsədilə işçi qrupu yaradılıb. İşçi qrupa Azərbaycan universitetləri və Təhsil Nazirliyinin nümayəndələri, bir nəfər tələbə və Finlandiya və Estoniyadan olan ekspertlər daxildir.
Qiymətləndirmələr dörd mərhələdə aparılacaq. İlk növbədə, ali təhsil müəssisəsinin özündə özünütəhlil həyata keçirilməli və qiymətləndirmə materialı hazırlanmalıdır. Sonrakı mərhələdə ekspertlərdən ibarət komanda materialları nəzərdən keçirəcək və daha sonra müəssisəyə səfər edəcək. Sonda isə qiymətləndirmənin nəticələri hesabat formasında dərc olunacaqdır.
Təlimat kitabçasının 2-ci fəslində qiymətləndirmə sahələri və qiymətləndirmənin yekun nəticəsi, 3-cü fəslində isə qiymətləndirmə prosesi əksini tapıb.
İnstitusional qiymətləndirmənin məqsədi ali təhsil müəssisələrinin strateji idarəetməsini dəstəkləmək, müəssisələrin daxili keyfiyyət təminatı prosedurlarına kənardan rəyin verilməsini təmin etmək və maraqlı tərəfləri tədris və təlim prosesinin və təlim nəticələrinin Keyfiyyət Təminatı üzrə Avropa Standarları və Təlimatlarına uyğun olub-olmaması barədə məlumatlandırmaqdır.
Pilot qiymətləndirmənin yekun nəticəsi olaraq ictimaiyyətə açıq olan hesabat dərc olunur. Bu hesabatda universitetdə təkmilləşdirməli olan sahələr üzrə tövsiyələr verilir və ali təhsil müəssisəsinin güclü tərəfləri və malik olduğu qabaqcıl təcrübə müəyyənləşdirilir.
Ali təhsil müəssisəsi öz missiyasını və keyfiyyət siyasətini/dəyərlərini müəyyənləşdirib. Müəssisənin inkişaf planı onun missiya bəyannaməsinə və keyfiyyət siyasətinə uyğundur və ölkənin prioritetləri və cəmiyyətin gözləntiləri nəzərə alınıb. Müəssisənin idarəçilik sistemi inkişaf planının missiya bəyannaməsi və keyfiyyət siyasətinə uyğun olaraq həyata keçirilməsini dəstəkləyir.
Təhsil proqramlarının tərtibi və hazırlanması zamanı müəssisənin təhsil məqsədləri, cəmiyyətin gözləntiləri, əmək bazarının ehtiyacları və aparılmış ən son tədqiqatlar nəzərə alınıb. Proqram nəticəsində əldə olunacaq kvalifikasiya milli kvalifikasiyalar çərçivəsinə və Avropa Kredit Transferi Sisteminin (AKTS) prinsiplərinə uyğundur.
Tədris və təlimdə tələbələrin təhsil ehtiyacları nəzərə alınır, çevik təhsil imkanları təmin edilir və tələbələr təlim prosesinin yaradılmasında fəal iştiraka ruhlandırılır.
Ali təhsil müəssisəsi elmi tədqiqat və işləmələr üzrə hədəflərini müəyyənləşdirib, bu hədəflərin icrasına nəzarət edilir və müəssisə tərəfindən tədqiqatın tədris və təlimlə əlaqəsi təmin edilir.
Müvafiq kvalifikasiyalara malik akademik heyət təhsil proqramının məqsədlərinin və təlim nəticələrinin, eləcə də tədris və təlimin keyfiyyətinin və davamlılığının əldə edilməsini təmin edir.
Təlim resurslarının və tələbələrə dəstəyin ayrılmasında, planlaşdırılmasında və təminatında tələbə yönümlü təlim və çevik təlim metodlarına keçid nəzərə alınır.
Qiymətləndirmə prosesi aşağıdakı dörd əsas mərhələdən ibarətdir:
3.1 Beynəlxalq qiymətləndirmə qrupu
3.1.1 Qiymətləndirmə qrupunun tərkibi və fəaliyyət prinsipləri
Qiymətləndirmə beynəlxalq qiymətləndirmə qrupu tərəfindən aparılır. Qrup beş üzvdən ibarətdir: yerli ali təhsil sistemi ilə tanış olan üç azərbaycanlı ekspert və iki beynəlxalq ekspert. Qiymətləndirmənin işçi dili ingilis dilidir.
Qiymətləndirmə qrupu və onun rəhbəri layihə rəhbərləri tərəfindən təyin olunur. Qrup üzvləri seçilərkən onların ali təhsil müəssisələrinin işçi heyətini, rəhbərliyini, eləcə də tələbələri təmsil etmələri nəzərə alınır. Bundan əlavə, mümkün olan halda qrupun işinə ali təhsil sektoruna aidiyyatı olmayan bir üzv də (əmək bazarının nümayəndəsi) cəlb olunur. Məqsəd qiymətləndirmə qrupuna ali təhsil müəssisələrinin xarici qiymətləndirilməsi sahəsində təcrübəyə malik bir neçə şəxs cəlb etməkdir.
Qiymətləndirmə qrupunun üzvləri qiymətləndiricilərlə eyni hüquqlara malikdirlər. Qrup öz üzvlərinin sırasından qrup rəhbərinin müavinini seçir. FİNEEC/EKKA təşkilatlarının nümayəndəsi olan layihə rəhbəri (eyni zamanda qiymətləndirmə üzrə məsul şəxs) ali təhsilin xarici qiymətləndirilməsi üzrə ekspert kimi qrupun fəaliyyətində iştirak edir və qrupun işini dəstəkləyir.
Qiymətləndirmə qrupunun üzvlərinə qoyulan tələblər bunlardır:
Qiymətləndirmə qrupunun rəhbərinə olan əlavə tələblər aşağıdakılardan ibarətdir:
Qiymətləndirmə qrupu yaradılmazdan öncə ali təhsil müəssisəsinə qrupun tərkibi, xüsusilə də hər hansı bir üzvün qrupdan kənarlaşdırıılması baxımından rəy vermək imkanı verilir.
Ekspertlər qiymətləndirmə ilə bağlı onların üzərinə düşən vəzifələr, əldə edəcəkləri qonorar və görəcəkləri işlə bağlı digər şərtlərin müəyyənləşdirildiyi müqaviləyə imza atırılar.
3.1.2 Qiymətləndirmə qrupunun vəzifələri
Qiymətləndirmə qrupunun üzvlərinin vəzifələrinə aşağıdakılar daxildir:
Qiymətləndirmə qrupu rəhbərinin üzərinə düşən digər vəzifələrə aşağıdakılar daxildir:
Layihə menecerinin vəzifələrinə aşağıdakılar daxildir:
Qiymətləndiriləcək ali təhsil müəssisəsi FİNEEC/EKKA təşkilatları və müəssisə arasında ünsiyyətin təşkilinə cavabdeh olacaq öz əlaqələndirici şəxsini təyin edir.
[1] Avropa Ali Təhsil Məkanında Keyfiyyət Təminatı üzrə Standartlar və Təlimatları (Ali Təhsildə Keyfiyyət Təminatı üzrə Avropa Assosiasiyası, 2015-ci il) bu keçiddən yükləmək mümkündür - http://www.enqa.eu/index.php/home/esg.
Komponent və Fəaliyyət:
Komponent: 2. Koordinasiya və Şəbəkələşmə
Fəaliyyət 2.7: Kommunikasiya Strategiyası
QME: Liia Lauri
Missiya 2: 13.06.2016 - 17.06.2016
Kommunikasiya Strategiyası
Məzmun
Tvinninq layihəsinin məqsədi Avropa Ali Təhsil Məkanına (AATM) inteqrasiya və ölkənin 2005-ci ildə qoşulduğu Bolonya prosesinin gücləndirməsi yolu ilə Azərbaycan ali təhsil sisteminin inkişaf etdirilməsi istiqamətində Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyini (TN) dəstəkləməkdir. Digər bir məqsəd isə Bolonya ilə bağlı siyasətlərin hazırlanması və AATM-in məqsədləri və istinad alətlərinin həyata keçirilməsi üçün Təhsil Nazirliyi və digər müəssisələrin institusional potensialının artırılmasıdır. Layihənin məqsədi ali təhsil sahəsində Avropa Ali Təhsil Məkanı və Avropa əməkdaşlığını təşviq etmək, bununla da, rəqabətədavamlılıq və sosial rifahı təmin etmək məqsədi ilə məzunların kompetensiyasını, eləcə də tədqiqatın və innovasiyasının keyfiyyətini təkmilləşdirməkdir.
Layihənin Şəbəkələşmə və Koordinasiya üzrə 2-ci Komponentinin Kommunikasiya Strategiyası adlı 2.7 saylı Faəliyyətinin məqsədi AATM və Bolonya prosesi ilə bağlı məsələlər üzrə ictimai məlumatlılıq və kommunikasiya strategiyasının hazırlanmasında Təhsil Nazirliyinə yardım etməkdir. Hədəf AATM və Bolonya prosesi ilə bağlı məsələlər üzrə potensialı və məlumatlılığı yaxşılaşdıracaq müəssisədaxili və müəssisələrarası koordinasiya və şəbəkələşmə mexanizmlərinin yaradılmasında TN-ə yardım göstərməkdir. Bolonya prosesi dövlət orqanlarının, universitetlərin, müəllimlərin, tələbələrin, maraqlı tərəflərin assosiasiyalarının, işəgötürənlərin, keyfiyyət təminatı agentliklərinin, beynəlxalq təşkilatların və müsəssisələrin, o cümlədən Avropa Komissiyasının müştərək səyidir və bu prosesin müvəffəqiyyətlə həyata keçirilə bilməsi üçün səmərəli koordinasiya, kommunikasiya və şəbəkələşmə önəmlidir.
Layihə çərçivəsində iki beynəlxalq ekspert cəlb edilməklə Kommunikasiya Strategiyası hazırlanmışdır. Kommunikasiya Strategiyasının layihəsi birinci missiya ərzində TN və maraqlı tərəflərlə keçirilən görüşlər və seminar zamanı qabaqcıl praktikalar nəzərə alınmaqla hazırlanmışdır. İkinci missiya zamanı əsas kommunikasiya mesajları, məlumat və kommunikasiya alətləri, kanalları və fəaliyyətləri hər bir maraqlı tərəf qrupuna əsasən təkmilləşdirildi və prioritetləşdirildi. Strategiyanın həyata keçirilməsi üzrə vaxt çərçivəsi və həyata keçirilmənin qiymətləndirilməsi TN və görüşlərdə iştirak edən maraqlı tərəflərlə müzakirə edildi. Hədəf qrupları, kommunikasiya alətləri və fəaliyyətləri, eləcə də qiymətləndirmə imkanları Strategiyaya Əlavədə öz əksini tapıb.
Azərbaycanın Bolonya prosesinə 2005-ci ildə qoşulmasına baxmayaraq ölkədə AATM (Avropa Ali Təhsil Məkanı) ilə bağlı məlumatlılıq aşağı səviyyədədir. Eləcə də Azərbaycanın ali təhsil sistemində son dövrlərdə baş verən yeniliklər barədə məlumatlılıq qənaətbəxş deyil. TN-nin müxtəlif şöbələri və maraqlı tərəflər arasındakı AATM məsələləri ilə bağlı kommunikasiya və şəbəkələşmə qeyri-sistematikdir. TN və universitetlərdə çalışanlar işə düzgün yanaşma nümayiş etdirsələr də, AATM ilə bağlı fəaliyyətlər üzrə kommunikasiya daha yaxşı koordinasiya və şəbəkələşmə tələb edir. Bu, onun həyata keçirilməsinə cəlb olunmuş insanların əlavə olaraq yüklənməsinin qarşısını ala bilər. Bundan əlavə, Azərbaycanda AATM standartları və təlimatları anlayışının yayılmasını təmin edə biləcək və azərbaycan dilində hazırlanmış oxunaqlı, izahlı, istifadəsi asan, məlumatlandırıcı materiallar çatışmır.
Tövsiyələr
Kommunikasiya Strategiyasının məqsədi TN və Ali Təhsil Müəssisələri (ATM) arasında koordinasiya və şəbəkələşməni genişləndirmək və maraqlı tərəflərin AATM-də və Azərbaycan ali təhsilində olan yeniliklər barədə məlumatlı olmalarını təmin etmək üçün ATM-lərin maraqlı tərəflərlə daha sıx əməkdaşlığına yardım etməkdir.
Strategiyanın növbəti bölmələrində kommunikasiyanın əsas mesajları, əsas hədəf qrupları və həmin qruplarla əlaqə qurmaq üçün kommunikasiya kanalları və alətlərindən bəhs olunur və uyğun qiymətləndirmə yanaşmaları təklif edilir.
Spesifik məqsədlər
Kommunikasiya Strategiyasının əsas məqsədləri aşağıdakılardır:
AATM və Bolonya məqsədlərinin müvəffəqiyyətli olması üçün ümumi hədəflər layihə razılaşmasında əksini tapıb. Koordinasiya, kommunikasiya və şəbəkələşmə baxımından kommunikasiyanın təkmilləşdirilməsi aşağıdakı hədəflərin əldə edilməsinə töhfə verə bilər:
AATM və Bolonya ilə bağlı məsələlər üzrə məlumat ehtiyacları və bu məsələlərin əhəmiyyət dərəcəsi nəzərə alınmaqla beş əsas hədəf qrupu müəyyənləşdirilmişdir: siyasəti formalaşdıran tərəflər, universitetlər, işəgötürənlər, daha geniş ictimai auditoriya, Avropa təşkilatları və beynəlxalq təşkilatlar.
Daha spesifik hədəf qruplarını müəyyənləşdirmək üçün bu qruplar aşağıdakı şəkildə təsnif edilib:
Siyasəti formalaşdıran tərəflər
Universitetlər və digər ATM-lər
İşəgötürənlər
Daha geniş auditoriya
Avropa və beynəlxalq təşkilatlar
Bütün hədəf qrupları kommunikasiya şəbəkəsinə (mümkün) tərəfdaş və ya əsasən təmin edilən məlumatın istifadəçiləri kimi cəlb edilə bilmə imkanları nəzərə alınmaqla müəyyən olunub.
Bu məlumat Strategiyaya Əlavədə əhatə olunub.
Layihənin məqsədi ali təhsil sahəsində Avropa Ali Təhsil Məkanı və Avropa əməkdaşlığını təşviq etmək, bununla da, rəqabətədavamlılıq və sosial rifahı təmin etmək məqsədi ilə məzunların kompetensiyanı, eləcə də tədqiqatın və innovasiyasının keyfiyyətini təkmilləşdirməkdir. Koordinasiya, kommunikasiya və şəbəkələşmənin hədəfi auditoriyanı və hədəf qruplarını AATM və Bolonya məsələləri ilə bağlı məsələlər üzrə məqsədlərimizə doğru yönəltməkdir. Kommunikasiya məlumatı və məzmunu vasitəsi ilə məqsədlərimizə nail olmaq və auditoriya və hədəf qruplarını səfərbər etmək üçün önəmli mesajlar çatdırılır. Layihə sənədləri və benefisiar ölkənin tərəfdaşları ilə keçirilən görüşlər və seminar zamanı əldə olunan rəylər əsasında Azərbaycanda AATM və Bolonya prosesi üzrə aşağıdakı mesajlar formalaşdırılıb.
Əsas mesajlar:
Buraya aşağıda qeyd olunanlar üzrə məlumat daxildir:
Azərbaycanda olan yeniliklər:
Strategiyaya Əlavədə təsvir edilən müxtəlif növ kommunikasiya kanalları və alətlərindən istifadə edərkən qeyd olunan əsas mesajlardan yararlanmaq tövsiyə olunur.
Kommunikasiya Strategiyası hədəf auditoriya qruplarının müxtəlif kateqoriyaları ilə səmərəli ünsiyyət qurmaq məqsədi ilə fərqli kanal və alətlərdən və ya onların kombinasiyasından yararlanmağı tövsiyə edir. TN-də PR şöbəsi mövcuddur və həmin şöbə AATM və Bolonya prosesi üzrə kommunikasiya fəaliyyətlərinin hazırlanmasına və həyata keçirilməsinə səmərəli dəstək göstərə bilər. Məsələn, benefisiar ölkə tərəfdaşları ilə müzakirələrdən belə məlum oldu ki, ATM tələbələri ilə ünsiyyət qurmaq üçün sosial şəbəkələrdən, eləcə də Karyera Mərkəzlərindən yararlanmaq daha məqsədəuyğundur. Kommunikasiya kanallarının və alətlərinin ilkin siyahısı birinci missiya ərzində benefisiar ölkə tərəfdaşları ilə keçirilən görüşlər və seminar zamanı hazırlanıb və ikinci missiya ərzində təkmilləşdirilib. Təklif edilən kommunikasiya kanalları və alətləri aşağıdakılardır:
Birbaşa kommunikasiya
Daha geniş auditoriyanı əhatə etmək üçün universitet rəhbərliyi, akademik heyət, tyutorlar, Karyera Mərkəzləri, Keyfiyyət Şöbələri, Ali Təhsildə İslahatlar üzrə ekspertlər, tələbə təşkilatları, işəgötürənlərin (təşkilatlar) nümayəndələri, Avropa və beynəlxalq təşkilatları və mətbuat nümayəndələrini ilə birbaşa kommunikasiya aparılır.
Keçirilmiş tədbirlərdən sonra universitetlər daxilində və arasında məlumat mübadiləsini asanlaşdırmaq üçün maraqlı tərəflərin təyin edilmiş nümayəndələri ilə müntəzəm rəsmi görüşlərdən yararlanmaq tövsiyə olunur.
Onlayn kommunikasiya
Oflayn kommuniyasiya/çap olunan materiallar
Tələbələr (gələcək), valideynlər, eləcə də ATM-lərin qısa məlumatla təmin edilməsi məqsədi ilə Azərbaycanda ali təhsil yenilikləri barədə broşurun nəşr edilməsini nəzərdən keçirmək olar. Bu, ATM-lərə vaxt və resurslarına qənaət etmək imkanı verə bilər.
Vaxtın təyin olunması
Müxtəlif maraqlı tərəflərlə ünsiyyətin qurulması və məlumatın çatdırılması üçün konkret vaxtın təyin olunması TN və maraqlı tərəflərlə müzakirələr zamanı qeyd olundu. Tədris ili ərzində müəyyən vaxtın təyin edilməsi hədəf auditoriyalarla kommunikasiya üçün zəruri imkanlar yarada bilər. Görüşlər və seminar zamanı AATM və Bolonya prosesi ilə bağlı məsələlər üzrə kommunikasiya üçün vaxtın təyin edilməsi baxımından aşağıda qeyd olunan nəticələrə gəlindi:
Müxtəlif vaxtlar təyin edilərkən müxtəlif hədəf auditoriyaların ehtiyacları nəzərə alınmalıdır.
Vizual obraz və brendin yaradılması
Tövsiyə edilir ki, Azərbaycandakı AATM fəalliyyətlərinin vahid visual obrazı davamlı və müntəzəm olaraq fərqli kommunikasiya vasitələri və alətlərinə tətbiq olunsun. Vizal obraz və brend uzunmüddətli perspektiv və dayanaqlılıq nəzərə alınmaqla hazırlanmalıdır. AATM üzrə məlumatın təşviqi üçün hazırlanacaq vizual elementlər, ilk növbədə, bunun beynəlxalq təcrübənin nəticəsi olduğunu nümayiş etdirməlidir.
Koordinasiya, şəbəkələşmə və kommunikasiyanın davamlı inkişafı üçün Kommunikasiya Strategiyası və onun icrası qiymətləndirilməli və ona rəy verilməlidir. Misal üçün, koordinasiya və şəbəkələşmə baxımından TN, universitet və maraqlı tərəflər arasında əlaqələrin nə dərəcədə qurulduğu, qorunub saxlanıldığı və inkişaf etdirildiyi qiymətləndirilə bilər. Bundan əlavə, qiymətləndirmə zamanı universitet heyətinin və tələbələrin və digər maraqlı tərəflərin Bolonya prosesinin inkişaf etdirilməsində nə dərəcədə iştirak etdikləri və həvəsli olduqları dəyərləndirilə bilər. Benefisiar ölkə tərəfdaşları aşağıdakı qiymətləndirmə metodologiyalarını təklif edirlər:
Layihə Kommunikasiya Strategiyasını və Azərbaycandakı AATM və Bolonya prosesi ilə bağlı icra fəaliyyətlərinin nəticələrini qiymətləndirmək məqsədi ilə müvafiq qiymətləndirmə metodologiyalarının və alətlərinin hazırlanmasında TN-i dəstəkləyəcək.
Layihənin Şəbəkələşmə və Koordinasiya üzrə 2-ci Komponentinin Kommunikasiya Strategiyası adlı 2.7 saylı Faəliyyətinin məqsədi AATM və Bolonya prosesi ilə bağlı məsələlər üzrə ictimai məlumatlılıq və kommunikasiya strategiyasının hazırlanmasında Təhsil Nazirliyinə yardım etməkdir. Kommunikasiya Strategiyası müxtəlif hədəf auditoriya qruplarının AATM və Bolonya prosesi barədə səmərəli məlumatlandırılması sahəsində atılmalı olan başlıca addımları nəzərdə tutur. Strategiyanın həyata keçirilməsi üçün çərçivə Strategiyaya Əlavədə əksini tapıb. Kommunikasiya alətləri və fəaliyyətləri hər hədəf qrupu kontekstində təsvir edilib. Növbəti addım TN-də və müvafiq maraqlı tərəflərlə birgə fəaliyyətlərin həyata keçirilməsini davam etdirməkdir.