Bu müşahidələr QME-lərin missiya ərzində əldə etdiyi məlumata və EU/ENPİ-nin Azərbaycan Respubikasının Təhsil Nazirliyinə Peşə Təhsili və Təlimi (PTT) sektorunun idarə edilməsinin gücləndirilməsinə və PTT və AT-də keyfiyyət təminatı sistemində islahatların keçirilməsinə dəstək layihəsi (2015) tərəfindən təmin edilən təhlilə əsaslanır. Müşahidələr TN-ə və ATM nümayəndələrinə missiyalar zamanı təqdim olunub və son redaktədə onların rəylərindən istifadə edilib. TN-nin nəzərdən keçirməsi üçün təqdim olunan mövzular elə hazırlanmışdır ki, onları iki il müddətində (Tvinninq layihəsi müddətində) yerinə yetirmək mümkün olsun.
Bu müşahidələr QME-lərin missiya ərzində əldə etdiyi məlumata və EU/ENPİ-nin Azərbaycan Respubikasının Təhsil Nazirliyinə Peşə Təhsili və Təlimi (PTT) sektorunun idarə edilməsinin gücləndirilməsinə və PTT və AT-də keyfiyyət təminatı sistemində islahatların keçirilməsinə dəstək layihəsi (2015) tərəfindən təmin edilən təhlilə əsaslanır. Müşahidələr TN-ə və ATM nümayəndələrinə missiyalar zamanı təqdim olunub və son redaktədə onların rəylərindən istifadə edilib. TN-nin nəzərdən keçirməsi üçün təqdim olunan mövzular elə hazırlanmışdır ki, onları iki il müddətində (Tvinninq layihəsi müddətində) yerinə yetirmək mümkün olsun.
“Avropa ittifaqı öz biliklərini, resurs və müqəddəratını tədricən bir-birinə bağlamağa qərar vermiş 28 üzv dövlətdən ibarətdir. İttifaqın 60 il genişləndiyi bir dövrdə bu ölkələr sabitlik, demokratiya və davamlı inkişaf yolunu birgə qurmuş, eyni zamanda öz mədəni müxtəlifliyini, tolerantlıq və azadlığını qoruyub saxlamışdırlar.
Avropa İttifaqı nailiyyət və dəyərlərini öz sərhədlərindən kənarda olan ölkələr və xalqlar ilə bölüşmək niyyətində ciddidir.”
Bu Tvinninq layihəsi Finlandiyanın Təhsilin Qiymətləndirilməsi Mərkəzi, Estoniyanın Ali Təhsildə Keyfiyyətin Təminatı üzrə Agentliyi və Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən həyata keçirilir. Layihənin büdcəsi 1.3 million avrodur və Avropa İttifaqı tərəfindən maliyyələşdirilir.
“The focus of the ESG is on quality assurance processes related to teaching and learning in higher education, including the learning environment and relevant links to research.
The ESG apply to all higher education offered in the EHEA regardless of the mode of study or place of delivery. While some of the standards refer to programmes of study that lead to a formal qualification, the ESG are also applicable to higher education provision in its broadest sense and to transnational, cross-border provision.”